Movie: Twilight (Sumrak) - Press Pause - Blog.hr
25.12.2008.
Movie: Twilight (Sumrak)

Originalni naslov: Twilight
Uloge: Kristen Stewart, Robert Pattinson, Billy Burke, Ashley Greene, Peter Facinelli, Taylor Lautner, Anna Kendrick
Žanr: drama, fantazija, romansa
Trajanje: 122'
Godina: 2008.
Trailer: LINK
Download: LINK



'Sumrak' je priča o ljubavi između vampira i smrtne djevojke. Pa i po cijeni života - ili besmrtnosti.

Image and video hosting by TinyPic

MSG Isabella Swan (Kristen Stewart), najčešće zvana Bella, uvijek je bila drugačija od svojih vršnjakinja i nikada se nije opterećivala time da se uklopi u društvo. Nakon što joj se majka ponovo uda, Bella odluči živjeti s tatom u kišnom gradu Forksu, Washington i očekuje da se ništa previše neće promijeniti. No, stvari se počnu mijenjati kada upozna misterioznog i nevjerovatno predivnog Edward Cullena (Robert Pattinson). Za nju, Edward je osoba kakvu nikada do sada nije upoznala.

Kako vrijeme prolazi, Edward i Bella su sve češće meta jedan drugome iako Edward očajnički pokušava držati Bellu što dalje od sebe. Uskoro Bella saznaje da su Cullenovi vegetarijanski vampiri koji ne piju ljudsku krv nego životinjsku.

Usprskos tome, Bella i Edward se zaljube. No, pojavljuju se poteškoće koje bi ju mogle koštati života. Ili besmrtnosti?

Image and video hosting by TinyPic

'Twilight' je film nastao prema istoimenom romanu Stephenie Meyer, koja je autorica serije romana; Twilight (Sumrak), New Moon (Mladi mjesec), Eclipse (Pomrčina) i Breaking Dawn (Praskozorje). Nakon što je postigla ogromnu popularnost u svijetu, i Hrvatskom se počelo širiti ludilo za vampirima, romanima, ali i za samim filmom; kao i njegovim glumcima.

Trenutno se priča kako bi se uskoro mogao početi snimati i 2. nastavak filma, odnosno New Moon (Mladi mjesec). Isto tako, moguće je da se u idućoj godini pojavi još jedan naslov u seriji navedenih romana.

Image and video hosting by TinyPic

Iako sam film pogledala 2 puta u istoj večeri, u istom kinu; svim preporučam da prvo pročitaju knjigu. Naravno, knjiga je bolja kako su svi i očekivali, iako sam ja i u filmu lila suze - bilo zbog meni dragih dijelova ili zato što se u toj sceni pojavio moj najdraži Edward. Da ne pričam koliko sam plakala kad sam čitala samu knjigu. Kao što to i inače biva (kada se snimi film prema knjizi), puno je dijelova iz knjige promjenjeno i izbačeno. U ovom slučaju čak mislim da su previše stvari izbacili, koje su bile zanimljive u knjizi. Ne znam jesam li u pitanju samo ja, ali film mi je prošao prebrzo iako traje 2 sata. Čula sam da je nekim ljudima film bio glup, nisam sigurna zašto. Možda zato što su 'preskromno' 400 stranica knjige prebacili u 2 sata filma, ostavivši da oni odlični dijelovi u knjizi - ostanu u knjizi. Najviše mi je žao što se u filmu ne vidi sva ta ljubav između Edwarda Belle, onako kako je prikazana u knjizi. U filmu su se sveukupno poljubili 2 puta, a u knjizi - svakih 5 stranica.

Image and video hosting by TinyPic

Glumom nisam previše oduševljena, ali sam zato ljepotom glavnog glumca; Robert Pattinsona zasljepljena već mjesecima, pa sam mu preko skromne glumačke sposobnosti prešla odmah. Dovoljan je bio onaj savršeni smješak, opasni pogled i trenutak kad je prvi puta poljubio ljudsko biće :P Kristen Stewart mi se sve više sviđa. Gledala sam davno njezine filmove kad je bila mala ('Panic Room', 'Cold Creek Manor' i 'The Messengers', od prošle godine), i nadam se da će još raditi na svojoj karijeri, jer mislim da bi jednog dana mogla postati dosta dobra glumica. Naravno, s tim da je sada još praktički dijete. Njezin izgled odlično je potkrijepio osobine Belle iz knjige; smotana, zbunjena i potpuno drugačija od ostalih. Najsmješniji mi je njezin strah od tjelesnog i bilo kakvog kretanja, jer je u tome najgora.
Film je pun predivnih quota (a tek knjiga), nisam se mogla odlučiti za samo jedan, pa kako je ovaj post malo drugačiji od ostalih, stavila sam oba meni najdraža. Kao što sam rekla, knjiga je bolja od filma, ali to ne znači da film nije predivan. Valjda vam dovoljno govori činjenica da idću tjedan namjeravam još 2 puta pogledat film ;)

- ''Isabella Swan: I'd never given much though to how I would die. But dying in place of someone I love, seems like a good way to go. I can't bring myself to regret the decisions that brought me face to face with death. They also brought me to Edward.''

- ''Edward Cullen: And so the lion fell in love with the lamb.
Isabella Swan: What a stupid lamb.
Edward Cullen: What a sick, masochistic lion.''



23:53 - Komentiraj { 17 } #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

komentari da/ne

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


FEATURED ACTRESS / ACTOR


AAdam Jared Brody (rođen 15. prosinca 1979.) je američki glumac najpoznatiji po ulozi Seth Cohena u američkoj televizijskoj seriji ‘The O.C.’. Također je bio bubnjar indie rock grupe ‘Big Japan’. No, u glazbenoj karijeri nije uspio toliko koliko u glumačkoj.
Adam je rođen u San Diegu, California, i ima 2 brata blizanca. Koliko je poznato, već je jedno vrijeme slobodan, i o njegovim vezama nema novosti još otkako je prekinuo sa glumicom Rachel Bilson s kojom je bio za vrijeme emitiranja serije 'The O.C.' (filmografija)


FEATURED TRAILER





REVIEWED





-- Lucy LB --


CURENTLY WATCHING:
Gossip Girl
The O.C.

LAST 3 MOVIES SEEN:
The Last House On The Left
The Haunting in Connecticut
The Ten

• TOP 10 ACTRESSES •
1. Nicole Kidman
2. Kate Hudson
3. Reese Witherspoon
4. Sandra Bullock
5. Jennifer Connelly
6. Penelope Cruz
7. Meryl Streep
8. Diane Lane
9. Scarlett Johansson
10. Rachel McAdams

• TOP 10 ACTORS •
1. Jim Carrey
2. Jack Nicholson
3. Tom Hanks
4. Robert De Niro
5. Jack Black
6. Hugh Jackman
7. Seth Rogen
8. Johnny Depp
9. Ben Stiller
10. Brendan Fraser


-- Marionette --


CURENTLY WATCHING:
Gossip Girl
Girls Next Door

LAST 3 MOVIES SEEN:
The Russell Girl
Hunddog
Pride & Glory

• TOP 10 ACTRESSES •
1. Nicole Kidman
2. Meryl Streep
3. Kate Winslet
4. Evan Rachel Wood
5. Scarlett Johansson

• TOP 10 ACTORS •
1. Leonardo DiCaprio
2. Jim Carrey
3. Macaulay Culkin
4. Robin Williams
5. Bill Murray


PRESS PAUSE CREW


RANDOM PICTURE